TýDení JíDElNíčEk PoDLe RiHanny

8. dubna 2009 v 15:31 |  ○○ HUBNuTí ○○
Pondělí
Snídaně
Ovesná kaše ze dvou lžic ovesných vloček a netučného mléka a jeden banán.
Oběd
Salát s kousky grilovaného kuřete s hořčičným dresinkem. Jeden bílý light jogurt a malý banán.
Večeře
Opečená zelenina s 25 gramy odtučněné mozzarelly, zeleninový salát a plátek celozrnného chleba.
Svačina
Jeden menší balíček sušeného ovoce, například manga.

Úterý
Snídaně
Jedno vejce naměkko, celozrnný toast a sklenice brusinkového džusu.
Oběd
Pita chleba plněný salátem a krevetami s citronovou šťávou a velký ovocný salát.
Večeře
Zeleninové čili s šesti lžícemi hnědé rýže a libovolné množství salátu.
Svačina
Balíček se 150 g borůvek a jedno kiwi - obojí je přímo nadupané vitaminy.

Středa
Snídaně
Miska čerstvého ovocného salátu se lžicí vloček a pěti lžícemi bílého light jogurtu.
Oběd
Jedna brambora pečená v alobalu, tuňák a dvě lžičky light majonézy. Plus libovolné množství salátu.
Večeře
Deset královských krevet s cherry rajčátky na dvou špízech, hnědá rýže a samozřejmě salát.
Svačina
Hrst nějakého sušeného ovoce, pokud možno meruněk.

Čtvrtek
Snídaně
Jedno míchané vejce, celozrnný toast a plátek uzeného lososa.
Plus jedno kiwi.
Oběd
Celozrnné těstoviny s tomatovou omáčkou a jednou polévkovou lžící parmazánu a zeleninový salát.
Večeře
Malá brambora pečená v alobalu a salát s kuřecím masem (nejlépe s grilovanými kuřecími prsíčky bez kůže).
Svačina
Čtyři polévkové lžíce tzaziki s menší miskou nakrájené čerstvé zeleniny, například mrkve a paprik.

Pátek
Snídaně
Malá miska müsli, hrst borůvek, tři meruňky a dvě lžíce bílého light jogurtu.
Oběd
Salát s langustou a uzeným lososem a jako dezert větší miska jablek a ostružin a jeden banán.
Večeře
Středně velký grilovaný biftek s míchanou dušenou zeleninou a velká sklenice ananasového džusu.
Svačina
150 gramů bílého nízkotučného jogurtu a hrst nějakého čerstvého ovoce, pokud možno jahod.

Sobota
Snídaně
Jeden zapečený bagel s uzeným lososem a lžičkou nízkotučného dresinku.
Oběd
Dvě sázená vejce, malá hrstka strouhaného sýra a k tomu jeden plátek opečeného celozrnného chleba.
Večeře
Zeleninový salát s ančovičkami, rajčaty a černými olivami, steak z tuňáka, tři brambory. Plus pomeranč.
Svačina
Větší miska čerstvého ovocného salátu, například z banánu, jablek, pomerančů a hroznového vína.

Neděle
Snídaně
Dva plátky drůbeží šunky, žampiony a jedno rajče (vše grilované) a dvě míchaná vejce.
Oběd
Střední porce těstovinového salátu s tuňákem, salátem, lahůdkovou cibulkou, salátovou okurkou a olivami.
Večeře
Dva plátky grilovaného kuřecího masa bez kůže, dvě brambory opečené na olivovém oleji a dušená zelenina.
Svačina
Dopřejte si malou hrst nějakého sušeného ovoce, tentokrát by to v ideálním případě mohl být ananas.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kikina Kikina | Web | 8. dubna 2009 v 19:45 | Reagovat

super

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama